Maple Springs Eventing - MSE Roblox

 


Merhaba, size bugün Roblox da çok zevk aldığım oyunlarından bir olan Maple Springs Eventing - MSE den bahsedeceğim.

Maple Springs Eventing İncelemesi:

Kişisel olarak pekte Roblox oyuncusu değilim ama Maple Springs Eventing ya da kısaca MSE çok muhteşem! Gerçekçi bir binicilik RPG oyunu ve fırsatlar SONSUZ! Özellikle At modellerini çok seviyorum ve bunların her birinin birbirinden farklı olması, oyunda zamanı kendimize göre ayarlama yeteneği de harika! Ayrıca binici ve at animasyonlarını ve tabii ki haritayı da seviyorum! Kesinlikle görülmesi gereken bir manzara. 

Ancak bu kadar güzelliğin yanında oyun mükemmel olmaktan da uzak. Oyunun Western yönü eksik. Ben şahsen atlamayı çok seviyorum ve oyun çok sayıda atlama temelli disiplini barındırıyor (CrossCountry, avcı atlama, gösteri atlama gibi) olsa da diğer disiplinlerden yoksun olması bir süre sonra oyunu sıkıcı hale getiriyor. Bazıları oyunda temel dresaj öğretisi olduğunu iddia edebilir ama gerçekte eksik. Oyuna mutlaka western teması eklenmesi gerekiyor. Bunun dışında oyun kızımın kişisel favorisi olduğu için 10/10 veriyorum.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout Olayların Kronolojik Sıralaması

World of Warcraft'ın Çin'e dönüşü muhteşem oldu

Baldur's Gate 3 - Bir yıl içerisinde 5 ayrı Yılın Oyunu Ödülünü de almayı başaran ilk oyun oldu