PSVR 2 - Sony'nin Sanal Gerçeklik (VR) Gözlüğü

 

Sony PSVR 2

Netflix'in son günlerdeki popüler dizi 3 Body Problem ile yeniden gündeme gelen sanal gerçeklik başlıkları (VR) 'ın ardından bende Sony'nin PSVR'ını incelemek istedim.

PSVR, ya da PlayStation Virtual Reality, Sony'nin PlayStation konsolu için geliştirdiği bir sanal gerçeklik (VR) başlığıdır. Bu başlık, oyuncuların gerçek dünyayı simüle eden ve kullanıcıları oyun içi deneyimlerin içine çeken bir sanal ortamda oyun oynamalarını sağlar. Başlık, PlayStation konsoluna bağlanır ve oyunlar ve uygulamalarla uyumludur, böylece kullanıcılar farklı sanal gerçeklik deneyimlerini deneyimleyebilirler.

Ben şahsen VR gözlükleri çok beğenmiyorum. Geçmiş deneyimlerim pekte iyi sonuçlanmadı. Özellikle 25-30 dk kullandıktan sonra ciddi baş ve göz ağrısı yaşadığımı söylemden geçemeyeceğim.

Gelelim oyunlara; sosyal medya da oyun saysının yeterli olmadığı çokça eleştirilse de ben şahsen sayı yerine kaliteyi tercih ettiğim için mevcut oyun kataloğundan memnunum. Özellikle Resident Evil 4 VR Mode, Horizon Call Of The Mountain, Gran Turismo, No Man's Sky ve Among US VR benim kişisel tercihlerim oldu.

Daha fazla detay ve oyunlar hakkında bilgi almak isterseniz; https://www.playstation.com/en-tr/ps-vr2/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout Olayların Kronolojik Sıralaması

World of Warcraft'ın Çin'e dönüşü muhteşem oldu

Baldur's Gate 3 - Bir yıl içerisinde 5 ayrı Yılın Oyunu Ödülünü de almayı başaran ilk oyun oldu